lauantai 6. heinäkuuta 2013

Yövalvontaa!


<< Sini >>

Meikäläinen on taas laiskistunu postailemaan tänne, mutta tosiaan viime viikko meni vahtien lapsosia riparilla ja alkuviikko meni nukkuen univelat pois. x)   Tosi nopsaa tuntu menevän viikko valvoen yöt ja nukkuen päivisin.  Onneks meitä yövahteja oli kaks, niin ei tarvinnu yksin valvoa.  Meidän työaika oli yhestätoista illalla aamu seittemään asti ja yöt meni rennosti dataillen, rupatellen ja pelaillen Scrabblea ja Skibboa.  :)  Loppuyöstä alkoi aina paskan huumorin heitto ja älyttömät naurukohtaukset maailman turhimmille asioille.  Onneks mun yövahtikollega oli huumorimiehiä, niin ei ollu turhan vakavaa menoa! x)  Päivisin tuli nukuttua sinne kahteen asti, jonka jälkeen useimmiten menin kotiin käymään tai näkemään kavereita.  Monet leiriläiset ihmetteli miten me jaksetaan valvoa yöt ja eikö me ikinä nukutua! :D

Ihan kivasti tosta viikosta saa rahaa ja kyllä yövalvojan pesti voittaa mun aikasemmat kesäduunit!! ^^  Kattoo jos ens kesänä pääsis uusiks.
 





Yövahtikollega-yövartijakenraali Teemu :)

Yks ihana leiriläinen ikuisti mun sisäisen olemuksen :D  Kattokaa nyt, teekuppiki kädessä <3

Tää laatikko herätti suurta hämmennystä ja moni ihmetteli sen sisältöä. :D  Vikana päivänä paljastettiin että laatikko oli tyhjä.. x)






Monelle onkin tullu tulokset jatko-opinnoista jo.  Mä en ite päässy mihinkään, mikä ei sinäänsä oo ihme jos ei hae mihinkään. x)   On tulevaisuuden suunnitelmat ollu sen verran epäselvät, että päätin suosiolla pitää välivuoden.

 Mulla on tässä viimeaikoina mielessä pyöriny idea josko sitä kouluttautuis laskettelunopettajaks. Viime viikolla juteltuani Lepikon leirikeskuksen isännän (jolla on itellä laskettelunopettajan paperit) kanssa asiasta tuli varma fiilis että sinne suuntaan seuraavaks. :)  Nyt pitäis ens talvena vaan opetella laskeen toooosi hyvin sekä laudalla että suksilla.  Oonko mä outo kun odotan jo tulevaa talvea? x)
 
- Yövalvoja-alokas Eriksson




Ei kommentteja: