perjantai 26. heinäkuuta 2013

Mökkeilyä (vapaaehtoisesti jopa!!)


<< Oona >>

Kaikki jotka mut tuntee tietää että vihaan mökkeilyä.  Päätin kuitenkin kohdata inhoni ja lähteä vapaaehtoisesti vanhempien kanssa möksälle eilen.  Onneks oltiin vaan yks yö!! 

Eilen otettiin vaan rennosti vanhempien ja Siirin kanssa.  Serkku kävi perheineen kalassa, joten sukulaisiakin tuli vähän nähtyä.  Kävästiin myös Siirin kanssa vähän soutelemassa pitkästä aikaa.  Se näyttää söpöltä pikku pelastusliivit päällä.  ^^

Loppujen lopuks mökillä olo ei ollu niin kauheeta kun etukäteen pelkäsin.  Mutta en mä olis siellä kyllä ton kauempaa suostunut olemaan!  :D 

Tänään oltiin äitin kanssa muutama tunti Keskisillä shoppailemassa.  Yleensä en löydä sieltä juuri mitään, mutta tällä kertaa bongasin yllättävän paljon juttuja, lähinnä vaatteita.  (:






Olen lihapulla laiturilla

Vaarin rakentama puuvaja.  Hieno!






Mökillä ei näköjään harjata hiuksia...








Kaverit meni tänään rannalle mutta mä en jaksanu lähteä.  Meen aikasin nukkumaan kun mulla on koko viikonloppu töitä.  Jotain kivaa vois yrittää kuiteski keksiä huomiselle.  ;)  Jätettiin Siirikin serkun luo hoitoon sunnuntaihin asti, joten ei tarvi miettiä koirankaan ulkoiluttamista, voi vaan mennä mihin lystää.

- O. 


4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Saatkin lähteä joskus mun kans mökkeilee ! Saat vähä tuntumaa, miten mökkeillään. Kiva postaus oli muutenki ;) - Mirppa

Anonyymi kirjoitti...

^ wtf? :D
- M

Unknown kirjoitti...

<< Oona >>

Jaa että Mirppa... xD Musta tuntuu että saat aika kauan repiä mua ennen kun ens kerran tuun mökille. Tän kesän kiintiö on ainakin täynnä!! :D

Pigeons kirjoitti...

Teijän mökki näytti kivalta, möki haluisin mökkeileen ku ei oo omaa niin pitää aina pummia muiden mökeille :D
E