sunnuntai 14. heinäkuuta 2013

Paljon höpötystä, vähän kuvia


<< Oona >>

Heips!  Täällä kirjottelee Oona jolla ei ole elämää.  Kello on puoli 4 yöllä ja mä täällä nörtteilen, jotenkin säälittävää...  x)  Telkkarista tulee 4D: Isäni on raskaana, jota kattelen tässä puolella silmällä.  Aika jännä ohjelma.  (:  Mun vanhemmat on muutaman yön mökillä, joten oon yksin kotona pitkästä aikaa.  Ihan rentoo saada välillä omaa rauhaa, mutta myönnettäköön että tää yön pimeys saa mut vainoharhaiseks ja säikyks...

Kävästiin Emilian kanssa tänään Seinäjoella tsekkaamassa vähän tangomarkkina-meininkejä.  Emilia tuli nappaan mut kyytiinsä 21 aikaan, ja takaisin kotona olin puoli kahelta.
Sjoella oli kyllä paljon populaa.  Itse tango-alueelle ei menty, ei meitä oikeen semmonen kiinnostanu.  Kierreltiin kuitenkin ympäriinsä ja käytiin pitsalla.  Ihmiset oli liikkeellä tosi hyvällä fiiliksellä ja juteltiinkin lyhyesti muutamien kanssa.  ^^

Olin vähän luuseri enkä jaksanu ottaa paljoa kuvia.  Tässä nyt kuitenkin muutama:


Meidän oli tarkotus ottaa kivoja kuvia suihkulähteen ääressä, mutta ei sitten ehittykään kun räpsäsemään yksi epäselvä.  Meidän kuvailun keskeytti eräs nuori herra joka päätti riisuutua kalsareilleen siinä meidän vieressä.  Mikäli ymmärrettiin oikeen se oli menossa uimaan kyseiseen lähteeseen...  xD   Good for you!




Pahoitteluni  kuvien vähyydestä ja laadusta.  Taidan yrittää korvata kuvat skriivailemalla vielä vähän mitä oon puuhaillu.

Tässä lähiaikoina oon:

- odottanu innolla mun serkun muuttamista Vaasaan syksyllä.  Kivaa kun pian vihdoin joku sukulainen asuu samassa kaupungissa!

- saanu uuden sängyn.  Se on melkein puoli metriä mun entistä leveempi, joten tuntuu hassulta kun on tilaa kääntää kylkeä oikeen kunnolla. Äitikin totes että oon kuin pisara valtameressä kun nukun siinä.

- rampannu harvinaisen paljon Seinäjoella, kävin alkuviikostakin siellä.

- kattellu äitin kanssa ihan liikaa O.C.:tä  (jos sitä ees voi liikaa kattoo, se on niin hyvä!!)

- ollu tosi paljon kavereiden kanssa, erityisesti Miraa ja Emiliaa oon nähny enemmän kun yleensä

- lähetelly työhakemuksia ja kävässy työhaastatteluissa, samalla rukoillen että jostain löytyis mulle sopivaa duunia.

- kuluttanu liian paljon rahaa (yksi syy siihen miksi etin töitä, yllättäen)

Ei hitto nyt meen kyllä nukkumaan.  :D  Huomenna oon kai Iinan kanssa, se vois vaikka tulla meille.  Saa nähdä kuinka väsyny se on, oli kuulemma juhlimassa tänään.  :3

Hyvää yötä!

- oona -



2 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

Hahaa, mäki halun uida suihkulähteessä :D Kiva jos oli hauska reissu! ^^
- Snii

Pigeons kirjoitti...

Kuvan laatu vaan vähä kusi :D:D^^

-emii