sunnuntai 21. heinäkuuta 2013

"Onko se juusto kun lemuaa? Vai Pumba?"


<< Oona >>

Paras otsikko ikinä, eikös?  xD  Eikö toi ookin jostakin Leijonakuninkaasta?  Nojoo sitten asiaan.  Siitä onkin taas jo viikko kun viimeksi oon blogissa pyörähtäny, joten nyt on aika kertoa kuulumisia.  (:

Mä sain maanantaina töitä yhestä hotellista, ja heti tiistaina olikin jo eka työpäivä.  Siitä eteenpäin mulla on ollu joka päivä töitä, mutta tänään on vapaata ja oon vaan nauttinut löhöilystä.  Oon siellä hotellilla ns. siivousapuna, ja täytyy sanoa että kyllä se aika rankkaa hommaa on!  Jotenkin saan kuitenkin kiksejä tommosesta kovasta duunista.  ;)  Musta jopa tuntuu että mun haba on kasvanu siinä sivussa huomaamatta kun oon vaihdellu kymmenittäin lakanoita!  x)

Mulla ei oo tarkkaa tietoa kuinka kauan tuun olemaan tuolla hotellilla.  Kun mua kysyttiin sinne, oli puhetta että auttaisin muutaman viikon kun siellä on ruuhka-aika.  Eiköhän se joskus selviä kauanko ne mua tarvii.

Oon yleensä töitten jälkeen ihan kuitti, mutta muutamana päivänä oon kuitenkin pakottanu itteni näkemään kavereita jotta tulis tehtyä jotain kivaakin.  Perjantaina pidettiin Iinan kanssa leffailta.  Eilen olin tyttöjen kanssa Hippiknik-tapahtumassa, joka oli siis piknikki eräässä puistossa jossa oli eri bändejä esiintymässä.  Oli ihanaa nähdä mun tytsyjä ja saada höpöteltyä oikeen kunnolla.  Ja kiitos Sini salmarista, oli nannaa!  ;)

Kolusin melkein kaikki kuvat läpi jotka koneelta löysin, ja tässä on vähän vanhempia tapauksia:




The 80's Party


Wanhat <3

Sini muutes, iskä teki tänään maitoperunoita ruuaksi, ja kun syötiin niin se oli taas silleen "tuliskohan Sinikin syömään...?".  Oon edelleen sitä mieltä että se tykkää susta enemmän kun musta!!  xD

Kivaa alkavaa viikkoa kaikille!

- Oona -


7 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

Oon pettynyt kun en kutsunu mua syömään teille! x)
- Snii
Ps. Kivoja kuveja!

Pigeons kirjoitti...

Kai sä oot tehny jo työsopimuksen?:)
P.S jos sä sini oot grammarnazi niin mä oon si suomen kielen nazi:D korjaus: kivoja kuvia! :D

-e

Unknown kirjoitti...

Emilija: Mä laitan aina tahallaan kivoja kuveja, se on joku mun tyhmä juttu.. :D Se rimmaa sillai kivasti x)
- Snii

Pigeons kirjoitti...

Hahah okei ^^
-emilia

Unknown kirjoitti...


Haha, ootte outoja! xD <3

S: En aio antaa sulle ja iskälle yhtään sen enempää yhteistä aikaa kun on pakko. Se vaihtaa mut kohta suhun!! (x

E: Juu, oon hoitanu sopparit. Hyvä minä. ;)

- O.

Unknown kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
Pigeons kirjoitti...

Hyvä juttu^^ eiks me aina olla vähä outoja?;)

E