torstai 3. lokakuuta 2013

On this journey of a lifetime where none of us did know how far away our travels would take us from our home.


<< Sini >>

Kirjottelen tänne nopsasti kuulumisia tältä viikolta taas ranskalaisten viivojen muodossa, sillä väsymys alkaa painaa ja sanailu ontuu pahasti. :)

- Maanantaina hengailtiin pitkästä aikaa kolmestaan (mä, Iina ja Oona) ja juteltiin kaikkea maan ja taivaan väliltä. Illemmalla mopoltiin Oonan kanssa Jamin luo.  Käytiin yhdessä kävelyllä Suvilahdella ja räpsittiin muutama huonolaatunen kuva. :) (ah, pipokeltit on alkanu<3)
- Tiistaina kävin Jamin kanssa keilaamassa.  Ärsyttää kun mä häviän AINA x)
- Tänään oon ollu töissä ja sen jälkeen pessy pyykkiä himassa. (ah, pyykkipäivät -.-'')  Illan piristys oli kun Visa käväs meillä kylässä ja myöhemmin kävin Oonan ja koirien kanssa iltalenkillä. (: 










Huomenna mulla on töitä, joitten jälkeen olis tarkotus viettää leffailtaa Oonan, Jonin ja Jamin kanssa. :)  Viikonlopuks mä lähenki Österiin leirille, mistä lisäilen kuvia sitten myöhemmin!  Nyt taidan painua nukkumaan etten nuku pommiin niinku tänäkin aamuna :D (tuli aika nopee lähtö töihin, mutta ehin silti just ajoissa)

- Sni


2 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

Aika hyvin että sait tehtyä päivityksen vaikkei hirveesti kuvia tona iltana edes otettu!

- oona

Unknown kirjoitti...

Kaikesta voi tehdä päivityksen. :D Se on eri asia kiinnostaako ketään lukea. x)
- S.