perjantai 25. lokakuuta 2013

I'll walk right up to you and put one finger in the air


<< Oona >>

Tattadaa arvatkaa kellä on ajokortti??  ;)  Mulla oli inssi keskiviikkona, ja pikku mokista huolimatta inssitäti totes että läpi meni.  Nyt oon sitten harjotellut ja huristellu semmosia lyhyitä matkoja.  Täytyy sanoa että jotkut ihmiset on kyllä aika mulkkuja liikenteessä, ei tarvi tööttäillä jos ajelen vielä hiukka varoavasti...  xD  Mutta kyllä tää tästä, harjotusta vaan!!

Mitäs kaikkee muuta oon touhunnu...  Oon ollu kavereitten kanssa paaaljon,  kävässy Jyväskylässä viettämässä yhdistettyjä synttäreitä ja tupareita ihanalla kaveriporukalla,  tehny facebookin (voi kyllä, minä! Uskomatonta!!),  ohjaillu synttäreitä,  kävässy poikakaverin kanssa Keskisillä kuluttamassa liikaa rahaa  (ainiin pitäs muistaa maksaa Jonille takas kengät jotka se mulle osti kun mun rahat loppu kesken....  xD),  pelannu serkun kanssa GTA:ta,  eräjormaillu Sinin ja Jimin kanssa metsässä pitkospuita pitkin ja paistellu vaahtokarkkeja. 


Oikeestiko alennuin tähän?  Kyllä.

Dädä dädä dädä dädä dädä dädä dädä dädä,  Batmaaaan!
Synttäreillä

Kalpeilua Emman kanssa <3



Ahh GTA!  Oon oikeesti alkanut tykkään tosta pelistä!  :D

Ruokaostoksilla Jyväskylässä

Pöytä koreena haha


Sinin ja Jimin kanssa pitsalla

Eräirma Sini <3


Miks musta tuntuu että Iina löytää meiltä aina noita tortilla sipsejä...  x)


Mun viikonlopun ohjelmiin kuuluu serkun tuparit ja teatteriin menoa vanhempien, serkun ja sen porukoitten kanssa.  Toivottavasti teillekin tulee kiva viikonloppu!!  :)

- oona -


2 kommenttia:

inka nitta kirjoitti...

Aivan ihanat noi bättis legginsit! ♥

http://inka-allornothing.blogspot.fi/

Unknown kirjoitti...

Haha kiitos! :D

- oona -