maanantai 14. lokakuuta 2013

Well, we're all in the mood for a melody and you've got us feelin' alright!


<< Sini >>

 Billy Joel- Piano man        < ---- otsikon biisi

Hihheijaa ja aurinkoista syksyä kaikille!  Oon hehkuttanut tätä jo kaikille, mutta tuun vielä blogiinkin iloitsemaan:  Meillä kävi tänään pianonvirittäjä!  Okei, ehkä asia ei oo kaikille niin big deal, mutta oon ite kauan odottanu että sais pianon vireeseen.  Mä ostin ton pianon kirpparilta pilkkahintaan noin puoltoistavuotta sitten ja oon rakastunut tohon soittimeen! <3
Sain tänään kuulla että sitä ei oo ilmeisesti viritetty 25 vuoteen!? :D  Oon aina kuvitellu että viritys maksais aivan sairaasti, mutta selvisin kaks yli kaks kertaa halvemmalla kun olin aatellu.  Jos joku kaipaa pianonvirittäjää Vaasan seudulta, niin suosittelen ottamaan yhteyttä Jari Kulmalaan! :)

Kävin tänään iltapäivällä jälleen kirppiksellä ostoksilla josta mukaan tarttui kolmen euron punaset farkut. :)  Käytiin myös Jamin kaa pitkästä aikaa syömässä kiinalaista!  Tässä alla kuvia eiliseltä päivälenkiltä Danin kaa ja lopussa muutama räpsy tältä päivältä. ^^
 

Rakastan noita syksyn värejä <3






Keskellä on mun soitinperheen uusin jäsen: Djembe- rumpu :) 



Vaikka syksy onkin nätti vuodenaika, niin en millään malta odottaa että tulee lunta ja pääsee snoukkaamaan! Tekis mieli jo hakea lumilauta varastosta esille, mutta ehkä vielä ei oo sen aika. x)

- Sni



4 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

Oii joo halun sun kaa jo snoukkaan!! <33

Unknown kirjoitti...

Oi haahkaseni, en malta odottaa!! <3

Anonyymi kirjoitti...

Voi vitsi Sini mitä kuvia!! Sulla on kyllä silmää ja taitoa! :D aivan mahtavia...tallensin ton yhen mulle jopa taustakuvaks! ;) en aina meinaa muistaa, kuinka hyvin osaat käyttää järkkäriä! ;)
-Emma-

Unknown kirjoitti...

Oi kiitos Emma ihanista kehuista, oon otettu!! <3 Pitäis vaan itekki useammin lähteä ulos kameran kanssa!
- S.