tiistai 8. lokakuuta 2013

We've got to hold on ready or not. You live for the fight when it's all that you've got.


<< Sini >>

Mun viikonloppu vierähti tosiaan Österissä leirillä.  Mulla oli kyllä kamera mukana, mutta kuvia tuli otettua varmaan sellanen viis kipaletta. x)  Tässä teille sen sijaan lisää kuveja arkistojen kätköistä. :D (kyllä, siinä lukee kuveja)

Mulla on tässä viimeaikoina ollu joka viikonloppu paljon tekemistä.  Oon kokoajan ollu menossa joko leireillä, kavereitten kaa tai töissä.  Töissä varsinkin perjantai ja lauantaivuorot osaa olla välillä hektisiä, kun asiakkaita on enemmän kun minään muuna päivänä.  Eipähän oo aika käyny pitkäks. :)  Jotenki tuntuu että syksyisin on aina hirveesti menoja ja kaikkea mitä pitäis tehdä.  Tai sitten mä vaan haalin itelleni kalenteria täyteen. x)  Oli miten oli, niin tänään mä vietän vapaapäivää ihan vaan kotona rentoutuen.  Taidankin tästä mennä soittelemaan oikeen kunnolla pianoa pitkästä aikaa. ^^  Adios!!

Bon Jovi - Livin' On A Prayer    <----- Tuo biisi soi kirjotellessa, siitä tulee otsikkokin.  Bon Jovi <3













- Sini the valokuvaaja


3 kommenttia:

Pigeons kirjoitti...

Kivoja maisemakuvia!:)
Emii

Unknown kirjoitti...

Voi en ikinä unohda tota maailman paskinta säätä kun oltiin Virroilla (eka kuva) !! :D

- O.

Unknown kirjoitti...

Kiitti Emilia :)
Oona: Se oli niin outoa, eka myrskysi, sitten paistoi aurinko, sit taas myrskysi :D
-S.