lauantai 28. syyskuuta 2013

1D ja Vaasan Sport


<< Oona >>

Ihan mahtava päivä takana!  Tiedän seuraavan uutisen aiheuttavan inhoreaktion joillekin ihmisille, mutta en anna sen pilata mun iloa.  Mä oon menossa kesäkuussa Tanskaan One Directionin keikalle!  Meen Emman, Jutan ja Emman pikkusiskon kanssa. 

Tytöt kysy multa noin viikko sitten olisinko kiinnostunut lähtemään, ja tottahan toki mä olin!  ;)  Tänään kymmeneltä aamulla alko lippujen myynti, mutta Emma tuli meille jo 8:30 jotta ehdittiin päästä lippujenmetsästys-fiilikseen ja virittämään kolmea kannettavaa valmiiksi.  Kuunneltiin poikien levyjä ja katteltiin jotain dokkaria niistä. 

Nettisivu jolta lippuja hankittiin oli aivan täynnä porukkaa, joten jonotus alko jo noin puoli tuntia ennen kun liput oikeesti oli edes myynnissä.  Sivu ei onneks kuitenkaa kaatunu (niinkun sillon kun Iinan kanssa hankittiin lippuja Bieberin keikalle), joten hankinta tapahtu suht nopeasti.  Hitto se oli stressaava tilanne kun piti antaa kaiken maailman pankkikorttitunnuksia samalla kun sekunttikello tikittää uhkaavana sivun reunassa. :D  Aika kuitenkin riitti ja nyt ollaan iloisia keikkalippujen omistajia.  ^^

Teemaan sopivia brittikeksejä, nam


Tätä tuli tuijoteltua aikamoinen tovi....

Emma <3

En oo mikään kauheen suuri 1D-fani, joten yllätyin kuinka sekosin ilosta kun saatiin biljetit.  Halailtiin ja kiljuttiin Emman kanssa, ja lopulta piti mennä jopa oikeen takapihalle hyppeleen.  xD  Olin nukkunu edellisenä yötä vaan 3h, niin ehkä voisin pistää hullun käytökseni sen piikkiin...  ;)

Yllätin itteni myös yhdellä toisella tavalla tänään.  Menin nimittäin vanhempien kanssa testosteronilta huokuvaan jäähalliin kattomaan lätkää vähintään kuuden vuoden tauon jälkeen.  Ala-asteella kuljin aina niitten mukana otteluissa, mutta sitten sain tarpeekseeni.  Ei mua kaduta että menin kattoon ottelua, mutta ei se kyllä mun laji oo...   En vaan jaksa kiinnostua siitä muovikimpaleesta jota isot miehet jahtaa hullunkiilto silmissä.  (x












Niinjoo ja Sport voitti 5-1, jeeejee! 

Huomenna ollaan menossa Sinin kanssa ottamaan syyskuvia mikäli sää sallii.  ^^

- oona -


6 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

jääkiekko ei oo muovia, dorka x)
- rakkaudella S.

Anonyymi kirjoitti...

One Directioooon!! Hihii yli kiva että säkin tuut mukaan!

Puss och kram från Jyväskylä!

Pigeons kirjoitti...

teijän kiljunnasta päätellen luulin et oot oona kauhee 1D fani XD
Emii

Anonyymi kirjoitti...

Oli kyl ihana aamu! ;D onneks sun iskä ja äiti pysy rauhallisina ja autto meitä! ;) can't wait! <3
-Wrong size shoe-

Unknown kirjoitti...

S.: mitäs materiaalia se sitten on häh?? xD

Emii: njääh, mä vaan innostun asioista helposti... :D

- oona -

Unknown kirjoitti...

Kumia you dumbass :D
-S.