lauantai 28. syyskuuta 2013

Jonne Aaronia sun muuta


<< Oona >>

No mutta terve pitkästä aikaa!  Aattelin jakaa kuulumiset tässä iltani ratoksi.

- Ajokortin hankinta edistyy.  Yli puolet ajotunneista on huristeltu ja teoriakoe on varattu parin viikon päähän.  Toivottavasti saan nyt myös motivaatiota opetella teoriaa ettei koe mee ihan persiilleen...  Alkuviikolla mulla oli liukasrata, joka oli ihan sairaan hauska!  Mulle tuli jotenkin semmonen Batman-olo kun sai tehdä cooleja äkkijarrutuksia sun muita.  :D

- Käytiin viime viikon keskiviikkona Sinin kanssa Wasa By Nightissa, eli tapahtumassa jossa kierretään baareja ja kerätään leimoja jotta saa (ruman) paidan.  :P  Oli tosi hauskaa, eka oltiin Sinin kanssa kahestaan, sitten puolenyön pintaan sen poikakaveri Jami liittyi seuraan.  Jossakin vaiheessa meidän kaveri Visakin pelmahti paikalla.  Törmättiin myös mun Vaasaan muuttaneeseen serkkuun.  Sekalaista sakkia siis, mutta se se vasta hauskaa onkin  ;)
Käytiin S kanssa yhessä kahvilassa keskellä yötä ja meillä oli ihan paras tilaus:  2 shottia, tee ja juustosämpylä.  xD




- Jonne Aaron esiintyi teatterilla 8.9, ja olin siellä äitin ja yhen sen kaverin kanssa.  En tienny yhtäkään Jonnen kappaletta ennen keikkaa, mutta eipä se menoa haitannut.  Ei ehkä ihan mun tyylistä musiikkia, mutta hauska heppu, kyllä se viihdyttää osaa!  Olin niin pettyny kun mun keikkaseura ei yhtään kiljunu, joten mä ite kiljasin sitten oikeen kunnolla ihan vaan hämmentääkseni ihmisiä.....  (x



Ah rakastan pikseleitä...

- Hmm en oo varma mitä kyseinen henkilö tuumaa siitä että kirjotan siitä tänne, mutta i don't care.  ^^  Olin kaks viikkoa sitten yhissä mun poikakaverin sukulaisen juhlissa.  En ennen juhlia ollu tavannu edes sen perhettä, joten oli aika jännää mennä näytille heti koko suvulle...  :D  Mun jännitys oli kuitenkin turhaa, sillä juhlat oli kivat ja sukulaiset ihania.  Nyt alan pikkuhiljaa tottumaan siihen että meidän kummankin perhe tietää meistä tovin salailun jälkeen. 

- Hain toissapäivänä yhteishaussa opiskelemaan.  Olin ajatellu että haen samoihin kaupunkeihin (Sjoki, Vaasa, Kokkola, Pori) opiskelemaan sosionomiksi, mutta ei näin syksyllä voinukaan hakea muihin kun Seinäjoelle.  Nyt odotan mielenkiinnolla pääsenkö taas haastatteluihin vai en.  :)

- Muuten oonkin sitten vaan ollu kavereitten kanssa, kattellu työpaikkoja, hypänny Sjoella moikkaas poikakaveria ja ohjaillu lasten synttäreitä.  Ihan kivaa sinänsä, mutta kyllä mä haluisin jo joko opiskelu- tai työpaikan... 

Hauskaa viikonloppua joka iikalle!  <3

xoxo O.


4 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

Let the whole world know! ;)
- S.

Pigeons kirjoitti...

Miten sä et jonnesta tykkää?;) Olisin halunnu kuulla sun kiljahduksen :D
Nyt sitten vaan kavereillekki näytille kultaas;):P

Emilia

Unknown kirjoitti...

Oli se kyllä jollain mystisellä tavalla aika hot.... ;)

Emilia: älä painosta saakeli hihi... xD

- O.

Pigeons kirjoitti...

XD^^