torstai 6. kesäkuuta 2013

Pälätystä By Oona


<< Oona >>

Hellurei!  Kerron pikaisesti miten se maanantain soveltuvuuskoe meni.  Yleensä en jännitä mitään koulu-juttuja, mutta vitsi mun maha oli perhosia täynnä kun ajettiin kohti Seinäjokea!  :D 
Kirjalliset jutut meni ihan jees.  Opettajan haastatttelu meni kai ok.  Psykologi varmaan vihas mua.  Ryhmätehtävän olisin toivonu menevän peremmin.  Mutta mä tein parhaani ja sillä sipuli.  Enempää kukaan ei voi vaatia. ^^

Päivä oli kaikenkaikkiaan yllättävän kiva.  Ihmiset oli tosi mukavia ja samanhenkisiä kun mä.  Parin tyypin kanssa tutustuttiin jopa niin hyvin että käytiin sponttaanisti kaupungilla kahvilla.  :D  Kiitos Joni ja Katja hyvästä seurasta!

Tänään käytiin Siirin kanssa kävelyllä (taino sitähän teen joka päivä...) ja otin muutaman foton siinä samalla.  Klo. 17 mulla oli rumputunti, ja meni paljon paremmin kun odotin.  En oo lakkiaisten yms takia hirveesti ehtiny treenaileen...  :(  Rummuttelujen jälkeen Emilia tuli meille, ja höpöteltiin pari tuntia samalla kun katottiin Salkkareita.  ^^

Huomenna oon ilmeisesti Iinan kanssa.  Kiva olla senkin raksun kaa pitkästä aikaa kahdestaan.  <3









- Omo -


5 kommenttia:

Pigeons kirjoitti...

Salkkarit <3
-E

Pigeons kirjoitti...

Ziiisus, tänne voi kommentoidakki nykyään. :D
-TP-

Janina kirjoitti...

Minkä alan soveltuvuuskokeissa oot ollut??

Unknown kirjoitti...

Sosionomiks havittelen. Saa nyt nähä... :D

-O.

Pigeons kirjoitti...

nimikirjaimet ei kerro mulle riittävästi kuka pulu olet?:D:D

-emii