tiistai 25. kesäkuuta 2013

Mökkihöperön Juhannus


<< Sini >>

VAROITUS:  päivitys sisältää paljon luontokuvia mökiltä ja mökkihöpinää! :D

Tosiaan mun juhannus sujui rennosti mökillä touhuten.  Meidän mökki on siis Mikkelinsaarilla, mun fammun ja faffan omistamassa pikkusessa saaressa.  Niin kauan kun muistan on meillä ollu tapana mennä juhannuksena saareen koko suvun voimin. :)  Oon aina ihan innoissaan jo monta päivää etukäteen kun ollaan menossa mökille. On jotenki ihana vaan rentoutua siellä kaukana kaikesta, saunoa, uida, meloa kanootilla ja muutenki viettää perus mökkielämää. ^^

Mun ja isän lisäks mukana oli iskän kaks veljeä perheineen.  Mun isänpuoleinen suku on aika suurelta osalta ruotsinkielinen, joten saaressa ollessa kieli vaihtelee ruotsin ja suomen välillä kokoajan. :D  Vietin paljon aikaa mun pikkusten serkkujen kaa touhuillen ja seikkaillen. :)  (kummatkin niistä on ala-asteikäisiä)  Opetin serkuille myös perinteisen mökkipelin Mölkyn, että saisin niistä peliseuraa itelleni.  (Huono puoli oli että mun kymmenenvuotias serkku osottautui tosi hyväks pelaajaks ja voitti usein xD)

Kotiintulomatkalla mun sedän vene sanoi sopimuksensa irti keskellä merta ja jäätiin sinne sitten lillumaan ja odottamaan merivartiostoa hinaamaan meidät maihin.  Normaalisti kahenkymmenenminuutin venematkassa kestikin sitten yli kaks ja puolituntia

serkukset kuvassa :)



mökillä on aina hyvää ruokaa ja tulee syötyä ihan liikaa x)















Tällä hetkellä meikäläinen istuu leirikeskus Lepikon aulassa, jossa mä vietän koko tän viikon riparin yövahtina.  :)  Tähän asti leiriläiset on ainakin ollu rauhassa, mutta mä ja mun yövahti kollega pelätään sen enteilevän jotain pahaa. x)  Ollaan ihan varmoja että ne suunnittelee leirikeskuksen valloittamista yön pimeydessä...


- iniS


4 kommenttia:

Pigeons kirjoitti...

Ihania kuvia :) mä niin rakastan mökkeilyä <3

Pigeons kirjoitti...

Emilia ^^

Unknown kirjoitti...

Juu samat! :) Ihana että sä jaksat aina olla kommentoimassa täällä. <3
- Snii

Pigeons kirjoitti...

Hihi tottakai :P ^^