perjantai 14. kesäkuuta 2013

I'm Not A supermodel, I Still Eat McDonalds


<< Oona >>

Tänään on ollu kiva päivä!  Osittain ehkä sen takia että oon niin ylpee ittestäni, kun sain eilen vihdoin ja viimein aikaiseksi käydä lääkärissä terveystarkastuksessa ajokorttia varten.  Nyt sain myös varattua ekoja ajotunteja.  Huono puoli siinä oli vaan se, että autokoulu menee pian kesälomalle, joten ajotunnit onkin vasta syyskuussa...  x)  En edes tiedä missä päin maailmaa huitelen sillon, mutta kyllä mulle 5 tuntia jo varattiin.

Toinen syy hyvälle päivälle oli se että vietin sen pitkästä aikaa kahdestaan mun kaverin Miran kanssa.  (:  Eka mentiin syömään, ja siellä aikaa vierähtikin melkein kolme tuntia.  Pyörähdettiin myös kaupungilla ennenkun mentiin Miran luokse rupattelemaan.

Ollaan Miran kanssa tutustuttu seiskalla, eli noin 6 vuotta sitten.  Nykyään M on yks mun parhaimmista ystävistä, mutta muistan yhen meidän ensimmäisistä keskusteluista, joka oli erittäin kiusallinen!  Oltiin yläasteella välitunnilla, ja se oli vissiin eka kerta kun oltiin kahestaan.  Me ei tiedetty toisistamme juuri mitään, ja keskustelu oli tämmöstä: "Niin sullako oli koira?" "Joo. Sulla kissa...?".  Voi huhhuh!  x)














Mira toi mulle tuliaiseks Italiasta kivan käsikorun ja ihanalta tuoksuvan saippuan.  Naurettiin kun toi "nonni" tossa saippuassa meinaa isoäitiä.  :D  Mut toisaalta, oon kyl semmonen kavereista huolehtija, oikeen kunnon isoäiti.



Mulla on tän kesän projektina kasvattaa etuhiukset pois.  Hitsi se on tuskaa!!  Ne ei ikinä pysy sivulla, ja pinniä pitää koko ajan laittaa uudelleen ja uudelleen, joten mun kotikampaus on yleensä tämmönen:


Tällä hetkellä syön kasvispiirakkaa jossa on liikaa tomaattia.  Random fakta...

Ei mulla sit muuta asiaa ollukaan.  Ensi kertaan!  (:

- oona -


2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

<3

-M

Pigeons kirjoitti...

Ainaki nonna tarkottaa italiaks isoäitiä mut ehkä toi nonni on joku taivutettu muoto yms :D

- Emilia
P.s kiva tupsukampaus ;)