maanantai 3. kesäkuuta 2013

I DID IT !


 << Oona >>

Onko tää edes todellista??  Mä oon nyt ylioppilas!  Ziisus kun hieno fiilis!!  :D  Tulin vasta vähän aikaa sitten kotiin juhlimasta, ja tällä hetkellä oon onnellinen mutta erittäin väsynyt.  Enemmän kuvia ja höpöttelyä lakkiaisista ja niiden juhlimisesta luvassa lähipäivinä.  ^^

Nyt pitäis vielä jaksaa kirjottaa semmonen A4:sen kokonen "valmistava työ" huomiselle, koska oon menossa Seinäjoelle soveltuvuuskokeisiin.  Koe alkaa jo 8 aamulla ja kestää koko päivän, ja siihen kuuluu ainakin haastatteluja, ryhmätehtävä ja joku matikka-juttu (jonka tuun munaamaan koska mulla ei oo ollu matikkaa yli vuoteen...).
  Toivon todella että huominen menis hyvin ja että saisin sen opiskelupaikan josta haaveilen.  Hakijoita on kuitenkin varmasti ihan kiitettävä määrä, enkä mä oo sieltä välkyimmästä päästä...  Teen toki kuitenkin parhaani!  Jos tänä vuonna ei lykästä niin pidän välivuoden ja kokeilen onneani ens vuonna uudelleen. (:  Pitäkää mulle peukkuja!



- Oona, ylioppilas