sunnuntai 21. huhtikuuta 2013

Pikavisiitti Seinäjoelle


<< Oona >>

En oo ehtiny tehdä tällä viikolla juuri muuta kuin käydä töissä.  Oon alottanu tekemään sijaisuuksia Vaasan kaupungille, ja nyt oon kuukauden yhessä päiväkodissa duunissa.  Siellä on kyllä tosi kivaa, mutta myös uuvuttavaa.  Töitä on klo. 8-16, joten oon kyllä ihan poikki kun kotia pääsen.  Kaikista kauheimpia on päivät jolloin on autokoulu klo.16.15, eli pitää vartissa syöksyä kaupunkiin.  :D  Myös synttäreitä oon ollu ohjaamassa, ja tiistaina oli rumputunti.

Keskiviikkona lähin pari tuntia aikasemmin töistä, koska Seinäjoella oli semmonen 4H:n vuosikokous johon mun piti mennä.  Sain siellä myös diplomin ja 100e shekin, koska oon ohjannu syndejä niin monta vuotta.  (:
   Jansku, joka on mun entinen työkaveri ja ystävä muutenkin, tuli hakemaan mua klo. 15, ja lähettiin huristelemaan kohti Seinäjokea.  Oltiin perillä juuri ajoissa melko tylsälle palkintojenjako tilaisuudelle, jonka jälkeen kävästiin kahvilla.  Siinä mun Seinäjokireissu pähkinänkuoressa.  :)
   Lähin junalla (ekaa kertaa yksin, ja onnistui mainiosti, jee!!) kotia kohti illalla kuuden jälkeen.  Olin käyny töiden jälkeen ostamassa junamatkaa varten eväsleivän, mutta junassa mun vieressä istuikin joku herra, enkä kehdannut alkaa rapistelemaan pusseja, sen verran ahdistuneelta se jo muutenkin näytti kun sen viereen istuin...  x)

Nää kuvat on aika huonolaatuisia, niin sukka valo siellä kaupungintalolla (jossa vuosikokous oli) oli...  Mutta ei anneta sen häiritä.  ^^








- OMO -