keskiviikko 10. huhtikuuta 2013

F.R.I.E.N.D.S.


<< Oona >>

Mun päivä on koostunu maailman parhaimmista tyypeistä: ystävistä.  Mira tuli hakemaan mua aamupäivällä, ja käytiin hakemassa mun ns. työpaikalta 60 euron stipendi, jonka sain kun oon niin kauan ollu lasten synttäriohjaaja.  Sen jälkeen sännättiin mussuttamaan kiinalaista (viime kerrastahan on vierähtänyt jo pari viikkoa!!).  Käytiin myös kattomassa kirjotusten tuloksia, ja voin ilokseni todeta että kyllä musta taitaa ylioppilas tulla!  (:

Sain myös vihdoin aikaseksi käydä autokoululla kysymässä koska voin alottaa teoria- ja ajotunnit.  Mun on jo melkein vuosi pitäny tehdä se, mutta jotenkin oon vaan jättäny koko asian taka-alalle.  Nyt on kuitenkin jo korkea aika hankkia ajokortti, vaikka noi teoriatunnit ei kiinnosta pätkääkään...  Ens viikolla meen ja otan selvää onko ne tunnit niin tylsiä kun miltä kuulostaa.

Kaupungilla kiertelyn jälkeen mentiin Miralle kattoon Kaksin karkuteillä.  Oli ihana leffa ( jos ei lasketa niitä ällösiirappisia kohtauksia, joissa musiikki soi taustalla ja päähenkilöt tuijottaa toisiaan syvälle silmiin lumoutuneina.  Vihaan liiallista romantiikkaa!  xD).

Illemmalla mentiin takas kaupungille tapaamaan Juttaa, Emiliaa, Hennaa ja Veeraa.  Tänään on Hennan 19v. syndet, joten käytiin porukalla Amarillossa herkuttelemassa ja juhlistamassa sitä.  Onnea vielä Henna!  <33

Huomenna meen pitkästä aikaa rumputunnille.  Oon ihan ruosteessa, pitää varmaan herätä vähän aikasemmin ja vetästä pikku aamusooloilut lämmittelyks.  ;)













Veeralla on sädekehä!


- oona