perjantai 26. huhtikuuta 2013

JB


<< Oona >>

Osa teistä tulee nyt olemaan silleen "voi nolo..." ja osa "ei ziisus oon kade!".  Mä oon huomenna menossa Justin Bieberin konserttiin Helsinkiin.  (:  Justinilla on rakastajansa ja vihaajansa,  mutta mä en oikeestaan kuulu kumpaankaan ryhmään.  En oo mikään true fani, mutta kyllä mä siitä jäbästä tykkään.  Ihan sama mitä te ajattelette!  :D

Meen konserttiin Iinan kanssa.  Se kysy multa jo viime kesänä, että jos se onnistuu saamaan liput niin lähenkö sen kanssa, ja vastasin että totta hitossa.  Liput onnistuttiin ihme kyllä saamaan, ja nyt sitä sitten odotellaan huomista perhoset vatsassa. En tajua miten muaki näin jännittää vaikka en ookaan mikään hysteerinen Bieber-fanittaja...  x)  Johtuu ehkä siitä että tää on mun eka iso konsertti johon meen (tähän asti ison on ollu Justimusfilmsin keikka).

Mun on pakko laittaa tänne edes joku kuva, niin räpsäsin äkkiä lipusta foton.  En jaksanu edes yrittää saada tarkkaa, kun pitäs vielä ehtiä pakata, Iina tulee jo 6:30 hakemaan.  Juna kohti stadia lähtee 7:00.

Lisää höpötystä ja paaaaljon kuvia luvassa tänä viikonloppuna.  ;)


- Innostunut Oona -