torstai 1. elokuuta 2013

We'll make a movie, you'll play the starring role and I'll direct you on where to go.


<< Sini >>

WUUUUUUHUUUUUU!    Oon kuukauden ajan yrittäny hakea duunia ja tänään tärppäs vihdoinki (ja vielä sieltä minne eniten halusin päästä!!!)  <3   Eli siis, tervehtikää tulevaa Makuunin kassatätiä!

Tässä kuluneen kuukauden aikana on tullu sellanen fiilis että meikäläinen ei tuu saamaan töitä millään ja nyt on niin helpottunu olo.  Kävin tänään työhaastattelussa ja äsken mulle soitettiin että sain paikan!  Täällä mä nyt oon pomppinu ilosta himassa ja ilmotellu asiasta kaikille kavereille jokka sattuu olemaan facebookissa. :D

Netistä otettu kuva jostain random Makuuni-liikkeestä.   Kuva: Pekko Elomaa


 Btw.  Mä oon lauantaina lähössä vaellusriparille Lappiin viikoks.  Päivittelen sieltä sitten kuulumisia ja kuvia varmaan jälkikäteen, ellei siellä leirikeskuksessa oo konetta jota käyttää. :)

- Siniiiiiiiii Is Happyyyyy! 



2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Onnea!! (:

Unknown kirjoitti...

Kiitoksia! ^^
- S.