tiistai 27. elokuuta 2013

Kännykän epätarkat aarteet


<< Oona >>

Hellurei!!  Tällä hetkellä oon tosi ilonen.  Oon lomaillu nyt muutaman päivän, lauantaina oli vika työpäivä.  Oon ollu kyllä tyytyväinen mun päätökseen lopettaa ne työt, ei kaduta.  ^^  Mulla on tässä lomaillessa ollu kivasti aikaa nauttia elämästä ja nähdä kavereita.
Lauantaina oli Emilian tuparit, ja oli todella hauska ilta; hippi-teema, juomapeli, hyvää musaa, kermavaahtoa, deeppii shittii, tanssimista autoteillä aamuyöllä.....  <3

Mun serkku muutti meille nyt viikoks.  Sen oma kämppä vapautuu sunnuntaina, niin se hengaa meillä siihen asti.  Haha saa nähä mitä tästä tulee...  Serkku on mua kaks vuotta vanhempi ja sekin on ainoo lapsi, ja meillä on aina ollu vähä semmonen ns. "sisaruus-suhde".  Mä oon se rasittava pikkusisko ja se härnäävä isoveli.  x)  Noh ehkä tästä selvitään!

Kännykästä löydetyt fotot:

Sinin luona joku random rupatteluhetki



Baarissa  ("hei poseerataan oikeen teinisti"  Heh taisin olla ainoo...)

Kokeilkaa laittaa vaahtokarkkeja mikroon.  Ihan sairaan hyvää!!

Mulla on jännää auringonotto lukemista

Miran synttäreitä juhlistamassa <3

Hippiknik



Kohti Emilian tupareita!  ;)

Tupareiden jälkeisenä aamuna aamupalalla   (x

Mulla on vähän raskaampaa siivousmusaa  <3


Emma ja Jude <3

Huomenna suuntaan Miran kanssa kaupungille.  Tajusin etten oo varmaan yli kuukauteen käyny shoppailemassa, epätavallista mulle.  :o  Toivottavasti löydän jtn.  ^^

- Omo -


Ei kommentteja: