sunnuntai 18. elokuuta 2013

Hälsningar


<< Oona >>

Hups, kaks viikoa on taas vierähtänyt siitä kun oon viimeks jaksanu tulla tänne rustailemaan.  Taidanpa taas turvautua ranskalaisiin viivoihin.  :D

- Oon alottanu ajotunnit.  Kaks on takana, noin 15 edessä.  Ajelu on alkanu ihan hyvin, pitäs varmaan alkaa pikkuhiljaa opettelemaan liikennesääntöjä että tajuais vähän enemmän liikeneestä...  (:  Mun opettaja on onneks hauska tyyppi.  Sen mielestä mun tatska näyttää taajama-merkiltä.  Autokoulu-huumoria, haha.  xD

- Sain vihdoin hankittua WhatsAppin!  Kaverit oli jo kauan yrittäny houkutella mua siihen, ja annoin lopulta periksi.  Hankkiminen oli vähän työn takana, mun piti nimittäin saada uus paketti kännykkään siinä samalla ettei tuu liian kalliiks netissä oleminen.  Nyt kännykkä ei sitten meinaa lakata piippaamasta, varsinkaan mun ja tyttöjen oma ryhmä...  x)

- Otin perjantaina loparit töistä, ja ens viikko tulee olemaan mun vimppa.  Syitä on monia enkä jaksa alkaa nyt selittelemään.  ^^  Nyt pidän varmaan pari kuukautta lomaa niin että saan hoidettua autokoulun pois jaloista, ja kattelen sitten mitä keksin tehdä.  Jotain uutta työtä kattelen varmasti.

Viime viikolla Vaasassa oli Taiteiden yö jossa oltiin kavereitten kanssa:

Pizzalla



Törmättiin Iinaan.  <3




Puolet meidän kaveriporukasta oli viettääs viikonloppua Weekend-festareilla. Me jotka ei sinne lähetty mentiin Marian luokse yökyläilemään.  Viikonloppua vois kuvailla vaikka näin:  hyvää pastaa, sekoilua, elämästä filosofoimista, liikaa salmaria, siskonpeti, myöhään valvomista.  <3  Tää kuvakin vähän havainnollistaa illan menoa:


Eilen olin ohjaamassa lapsille leikkejä, askartelua ja kasvomaalausta yhessä tapahtumassa.  Meni hyvin ja oli ihan kivaa.  Tänään oon pitäny laiskottelupäivän, tuntuu että niitä on ollu aivan liian vähän lähiviikkoina. Huomenna töihin ysiin.  

Odotan jo innolla ens viikonloppua, sillon on Emilian tuparit.  Kivaa kun on jotain mitä odottaa samalla kun rehkii töissä...  :D  

- oona -


3 kommenttia:

Pigeons kirjoitti...

Haha taajamamerkki :D ainaki sen liikennemerkin si osaat ;)

Pigeons kirjoitti...

Emilia ^^

Pigeons kirjoitti...

Taas mulla on joka kuvassa jätski. xD Why?? Kyllä muutkin söi jätskiä! :D

-You know who