lauantai 16. marraskuuta 2013

No hei! (joo en keksiny otsikkoa)

<< Oona >>

Flunssaiset terveiset Vaasasta!  Tää syksyn pimeys saa mut aina laiskistumaan niin etten meinaa saada aikaseks kirjottaa tänne mitään.  Nyt päätin kuitenkin täältä kuuman glögin ja nenäliinojen keskeltä kertoa kuulumisia.  (:

Kuten joskus mainitsin, olin serkkuni tupareissa tossa muutama viikko takaperin.  Täti oli taikonu aivan ihania sapuskoja, ja niitä mutusteltiin tovi ennen kun mentiin teatteriin katsomaan Pohjanmaata.  Se oli kyllä kaikkee muuta kun mun makuun!  xD  Kauheesti agressiivista huutamista ymsyms. 


Serkun reppana koiravanhus Ruusu <3

Koskahan totun juomaan alkoholia vanhempien ja sukulaisten seurassa?  Tuntuu vieläki oudolta...

Sitten oon tietty tehny kaikkee perushuttua: syöny liikaa, ollu kavereiden kanssa, tienannu (edes vähän) synttäreitä ohjaillessa, lenkkeilly Siirin kanssa...  

Munakas on niitä harvoja ruokia mitä osaan tehdä...

Voi mun hellusta



S.O.  Sweet, mikäli ette jo tienneet...  x)

Miran kanssa kaupungilla syömässä vähän mättöö


Söpöt puluset <33

Toi ilme...?

Viikko sitten olin vanhempien (kylläpäs oon alkanu viettään vapaa-aikaani niitten kanssa!  :D) ja yhden perhetutun kanssa Tampere-talolla kattomassa Juha Tapioo.  Tykkään kyllä ihan Juhasta, karismaattinen herra.  ;)  Oli mahtava keikka vaikken niin hirveesti Juhan kappaleita ookaan kuunnellu.  Tässä kuvia keikalta, pitkältä ajomatkalta kohti Tamperetta ja reissulta muutenkin:


Siiri näyttää hippusen kärsivältä...

Huoltsikan vessassa tuli tylsää









Juha piti pikkusen nimmareiden jako - tilaisuuden keikan jälkeen, mutta mun ei tullu kyllä mieleenkään mennä jonottaan.  Olis ollu hengenvaarallista yrittää pitää puoliaan kun vastassa oli monta kymmentä keski-ikästä true Juha-fania terävillä korkkareillaan ja kynsillä joilla tarvittaessa voi repiä jonkun silmät päästä.

Maanantai - keskiviikko olin Seinäjoella asustelemassa poikakaverin porukoiden luona.  Jonin vanhemmat oli reissussa, joten me lupauduttiin koiranvahdeiksi.  ^^  Kävästiin teatterissa kattomassa improvisaatio-näytelmää.  Oli aika siistii, en ennen oo moista nähny!  :)  Tiistaina näin Emmaa, se sattui oleen kans sjoella sillon.  Kävästiin kiertelees kauppoja ja syömässä, ja sit Emma tuli käymään Jonilla kahvilla.  

Tää näkymä on tullu tutuks tässä puolen vuoden aikana...  :D


Tän viikonlopun meinaan vaan parannella itteeni.  Olin luvannu mennä ohjaamaan syndet huomenna, mutta sain onneks hommattua tuuraajan.  

Ps.  Yritän alkaa taas ottamaan kuvia mun kameralla, jos sillä sais edes vähän laadukkaampian kuvia kun kännykällä!

Hauskaa viikonloppua kaikenkarvaiset ystävät!

- OMO -



Ei kommentteja: