maanantai 20. toukokuuta 2013

On the beach


<< Sini >>

Käytiin eilen Fammun kanssa kaupungilla ostamassa mulle ylioppilaslakki (on muuten tosi ruma lätsä) ja kengät lakkiaisia varten.  Korkkareitten ostaminen on aina yhtä tuskaa, koska mulla on niin leveä jalka ja mitkään ei tunnu sopivan.. :(  Kävästiin myös Plantagenissa ostamassa siemeniä mulle, koska oon saanu jonku kumman innostuksen ruveta kasvattaan yrttejä iskän kaa parvekkeella.  Tänä kesänä saan sitte laittaa ruokaan tuoretta tilliä, persiljaa, basilikaa ja ruohosipulia. ;)

Myöhemmin suuntasin viettämään iltaa Jamille ja päätettiin käydä kävelyllä rannalla.  Siellä istuskeltiin, juteltiin ja nautittiin auringosta. :)  Ens kerralla pitäis vaan hoksata ottaa uikkaritkin mukaan!  Oli kyllä superlämmin ilta ja yli hieno auringonlasku!!  Kesäfiilis <3
Oon muuten ottanu mun vanhan digikameran käyttöön, kun en aina jaksa raahata järkkäriä mukaan.  Ei sillä saa ihan yhtä hyviä kuvia, mutta eiköhän nuo kelpaa. ^^








Käytiin muuten tänään Oonan kanssa kaupungilla kuvailemassa, laitetaan ne kuvat myöhemmin tänne.  Pidettiin pitkästä aikaa kunnon kuvaussessio. :) <3

- Snii ^^